New Year, new nails // Nova godina, novi nokti+video



Vrijeme Nove godine nam se bliži i razmišljamo kako i šta bi mogle obući i obuti, kako se našminkati, ali i kako srediti nokte da budu efektni, a mi potpuni.
Danas sam vam snimila video kako na lagan način srediti nokte sa AVON-ovim lakom (nijansa 'Aurora') koji sam dobila u prvom paketiću-NEW IN: Avon i prva saradnja i sa par šljokica. Lak je predivan i sve izgleda savršeno sa dva tanja sloja.
Prije nego što počnete gledati da znate da je ovo moj prvi video oko kojeg sam se namučila, jer digitalac koji ja imam i koristim je daleko od profesionalnog, i imajte razmijevanja-da ne bude Šejla nije rekla. #samokažem 


Ostajte mi zdravo do sljedeće objave i nadam se da vam se ovakvo nešto sviđa.


S ljubavlju, Š. <3

Broj komentara: 6:

  1. Drago mi je da si pocela da snimas male tutorijale :) Mogla bi cesce ako imas ideje za saranje posto ja nemam, a kao geliram nokte :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerovatno ću snimati kad budem na raspustu jer stvarno oduzima puno vremena :*

      Izbriši
  2. Nisam fan ovih cirkoncica jer meni to uglavnom ispadne, ali svakako lepo izgleda! I uvek mi je nekako ;epse na drugima nego meni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima ti i ta mjesta, ali ovo je stvarno ono da se stvori utisak u onih prvih 7s, kasnije to u toku noći uz iće i piće više niko i ne primjeti :D
      Oooo da znam taj osjećaj haha i pretplati se na moj blog :)

      Izbriši
  3. Ja bih ti samo predložila da prije nego što staviš cirkon staviš tačkicu prozirnog laka, pa na njega staviš cirkon, odmah će se uhvatiti. Sačekaš par sekundi, pa predješ kompletan nokat opet prozirnim. Fin lakić btw :-)

    OdgovoriIzbriši

sejlaosm. Pokreće Blogger.