AVON eye shadow primer i AVON matte lipstick


Zdravo svima !

Danas ću da pišem recenziju dva AVON proizvoda s kojim se družim više od mjesec dana svakodnevno i jako lijepo smo se upoznali. Mislim da mi prošli post nije nešto Bog zna kvalitetan kako ste navikli, ali prošlo je jako dugo kako nisam nešto napisala ovdje, tako da u to ime danas će te čitati jednu kvalitetnu recenziju i gledati fotografije oko kojih sam se stvarno potrudila.






AVON eye shadow primer sam kupila na akciji i koštao je oko 6KM. Nikad do tad nisam koristila bazu za sjenu, a imam masne kapke pa sam izbjegavala korištenje tamnih sjena za oči i onih koje nisu totalno mat jer nema ništa gore od te kombinacije. Baza se nalazi u elegantnoj staklenoj bočici koja izgleda jako skupocjeno i crni plastični poklopac sa minialističkim natpisom AVON kompanije. Meni je atrakcija što se ovaj poklopac zatvara kao kod teglica pa sve fazon profi i HE šminka. 
Moja nijansa je "light beige" i jako lijepo kamuflira venice i ujednači boju kapaka. Po mom mišljenju je teksture poput mussa i ima "plišani" moment pod prstima. Način na koji sam ja koristila je da prislonim prst na sadržaj u bočici i sačekam da toplota mog prsta otopi bazu pa tako nanesem na oko. 



Vjerovatno mislite da je količina jako mala i da će se brzo potrošiti. Varate se jer ova baza neće imati pravu moć ako pretjerate. Ukoliko baš domaćinski bazu stavite na kapke ona će stvoriti efekat kao da ste prljavi i kao da se perutate. Prvo stavite na jedno oko utapkajte sve prstom i pređite na drugo. Da li pojačava pigmentaciju sjene pogledajte na fotografiji pa sami odlučite:



1. Sjena bez baze
2. Sjena sa bazom
3. AVON mat karmin - Berry Blast





Kad sam planirala svoj make up za matursko veče koje je sljedeće sedmice znala sam da će sigurno biti to crveni ili bordo karmin,i baš u to vrijeme je AVON izbacio svoju liniju mat karmina. Zapamtila sam da je koštao 6,90 KM(nijansa Berry Blast).
Karmin je u crnoj mat kvalitetnoj plastici koja najbolje opisuje ono što će se naći unutra. Boja je crvena sa malo hladnijim podtonom, također imam utisak da ima taj efekat da zubi bljesnu uz ovu boju. Karmin iako je mat se jako lijepo razmazuje što kod karmina koji imaju "mat" u nazivu nije slučaj. 

Rijetko kad u dnevnim varijantama ocrtam usne olovkom jer volim efekat koji se tako napravi, efekat neobaveznosti u smislu "ja se ovakva budim", s druge strane u noćnim varijantama obavezno ocrtam usne u istoj boji za punije usne ili sa tamnijim olovkama za popularni ombre na usnama.



Trajnost ovog ruža je nevjerovatna, može trajati cijeli dan čak i ukoliko jedete ostaje ona osnovna boja na usnama koja sasvim pristojno izgleda jer se ravnomjerno uklanja kako i sa sredine tako i sa uglova usana. Do sad nisam primijetila da se uvlači u pore usana ili da ima potrebu da prelazi nestašno preko rubova usana. Nije baš da je otporan na poljupce kad se tek nanese na usne. Miris ovog karmina je ozbiljna boleština, koliko dobro miriše će znati one koje posjeduju po jedan primjerak ovih karmina.




Ostajte mi zdravo do sljedeće objave koja bi trebala biti o jednom čaju za mršanje, jednom sam fotografisala cijeli taj post i sve je nestalo mahom bez traga, a jučer nisam imala baterije na fotoaparatu,  a imala sam nijet.

Da li su vama srce osvojili mat karmini ili ovaj eye shadow prajmer ?

Ostajte mi zdravo do sljedeće objave i da ovi tmurni dani prođu. 
Ukoliko želite da mi se pridružite na instagramu - @sejlaosm 

S ljubavlju, Š. <3








Broj komentara: 5:

  1. Moj omiljeni Avon mat karmin je upravo Berry blast! Sto se tice baze, imam ogromnu zelju da je probam jer je to jedna jako hvaljena baza na domacoj 'blogosferi'. Fotke su odlicne :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala previse baza, ali nemam ni potrebe jer ova Avonova ispunjava sva ocekivanja :D
    Lijepe su ti slike.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam probala previse baza, ali nemam ni potrebe jer ova Avonova ispunjava sva ocekivanja :D
    Lijepe su ti slike.

    OdgovoriIzbriši

sejlaosm. Pokreće Blogger.