Sarajevom...



Prije čitanja pod OBAVEZNO je pustiti numeru ispod.




Grad koji je stoljećima gradio svoju dušu- Sarajevo. 
Sarajevo je savršen omjer starog i modernog, perfektan niz drvenih i pokretnih stepenica sa kladrmom i asfaltom. Moj grad. Tekstovima i pjesmama o Sarajevu se ne zna broj. Vječna je inspiracija kako za one koji žive tu, tako i za one koji su jednom bili i žele da se vrate.

Prije par dana sam šetala tako ulicama i razmišljala sam o jednoj rečenici mog oca koja glasi "Šejla sine grad se nikako ne može upoznati nego šetanjem i lutanjem, gdje te noge odnesu, pored nekog kafića, pa do neke slastičarne, pa Boga mi i u kafanu, pa negdje na čaj i tako prolaze sati..." a sve se razmišljam kako je meni lagano, ali kako neko ko je došao tu na par dana zna gdje bi to mogao svratiti. Tako se moje ideje za pisanje bloga javljaju, ja se postavim na mjesto onoga koji sad čita ovo. Čitaj dalje.

Nema tu nekog reda u Sarajevu, ovdje sve počinje i završava kafom/kavom/kahvom.

1. Miris Dunja

Kafić koji se nalazi u srcu Sarajeva, tu je na pragu Osmanskoga carstva, a opet tu zaglavljen u 21. vijeku. Predivan i intiman ambijent gdje svaka sitnica ima smisla. Sarajevski. Znamo kako miriše dunja, kao duša. 




2. Zlatna ribica

Često odem na to mjesto i uvijek sam kao dijete kojeg dovedete da izabere samo jednu lutku od porculana, a svaka je lijepa i svaka bi da bude vaša. Kafić koji ima dušu, onu iz 50-tih i 60-tih godina. Pisma nekih starih ljubavi su ispod stola i stari dnevnici su zapravo cjenovnici. TV je i dalje crno-bijel. Oči da ti ostanu tu.







3. Revolucija 1764.

Ukoliko ste željni pažnje ovo je pravo mjesto za vas. Svi vas paze kao malo vode na dlanu i jako su susretljivi, čak i preporuče nešto po osobnom nahođenju. Predivan minalistički ambijent sa pogledm na Ferhadiju dok sunčate gole none na terasi.



4. Kamarija- Point of view

Mora se do ovog mjesta dosta tabanati i malo zapuhati, ali raj se mora dobro sakriti. Ovo je oaza mira i zaista je "point of view". Predivan ambijent koji je onako perfektan i prozračan uz bijeli namještaj koji doprinosi čistom hedonizmu.






Ovo su mjesta gdje i sama svratim, popijem kafu i uživam. Guštam po meraku.
Nakon što popijemo kafu i rahatlokum ili još neku poslasticu vakat nam je i jesti. Ja zaista imam visoke kriterije po pitanju dobre hrane. Dobre da se opet vratiš i želiš još, ma želiš uvijek kad ti počnu crijeva pjevušiti melodije nostalgije za hranom.

Chipas

Tu idem uvijek i do sad me nikad nisu razočarali. Ogromne porcije po super cijenama, uvijek puno. Vintage ambijent koji meni lično jako paše (i kafići koje biram su obično u tom fazonu). Jako ljubazno i susretljivo osoblje. Ponuda obuhvata pastu, piletinu na hiljadu i jedan način i preuuuuksne palačinke na razne teme. Tu se stalno vraćam, tu stalno vraćam kalorije.



Duša Sarajeva je ogromna i nepregledna, hitra i plaha. Dobrog se tu naroda skupilo. Nadam se da će ove moje noge vidjeti i nekih drugih gradova pa da vam piše izvještaje. Duge i lijepo sročene. Sretne.

Fotografije sam uzela sa interneta i sa facebook stranica koje i sami možete pronaći, tako da ukoliko se neko bude ljutio neka mi javi da uklonim, a iskreno se nadam da neće. :) 


Gdje se vi izlazite ?
Kad ćemo na kafu kao slučajno ukoliko ste iz Sarajeva ?
Dođite u Sarajevo.


Ostajte mi zdravo do sljedeće objave.
S ljubavlju, Š. <3

Broj komentara: 5:

  1. Zanimljiv post! Zivim blizu Sarajeva ali nisam znala za Zlatnu ribicu, čini mi se jako lijepo i zanimljivo mjesto. Preporucujem ti da uradis jos jedan post na slicnu temu ali koristi svoje fotografije i pokazi ona "klasicna mjesta" za turiste, npr. Vijećnica, Tabija pa čak i Baščaršija. Na Čaršiji fotografiši one divne izloge, ulice.. Lijep pozdrav :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hoću draga i hvala na sugestiji :) biće i mojih slika ovo je bio brzinski post :*

      Izbriši
  2. Prelepe slike i mesta koja posecujes :) bas si rekla sve sto je bilo potrebno...svaka cast :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. Post o svom najmilijem gradu nikad nije dosadan. Ova Zlatna ribica mi se čini jako zanimljivo mjesto, ako ikada budem u prolazu svratit ću. Pozdrav iz Mostara. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kamarija je raj. Tako divno i opustajuce mjesto. Divan post.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši

sejlaosm. Pokreće Blogger.