AVON makeup setting spray // AVON sprej za fikisanje šminke

Znate onaj osjećaj kada se našminkate i pogledate u ogledalo, sve je odlično, napravite hiljade i hiljade selfija, ali nakon par sati- karmin je bilo gdje osim na vašim usnama, maskara se već preslikala na kapke, sjena već gubi svoje boje, od vašeg nekad dobrog, precizno izvučenog tuša (na koje mi žene iskreno najviše potrošimo vremena, jer nema trika da na oba oka bude isti) ostaje lijepo sjećanje dok gledate slike u galeriji ?! 





Gledanjem stranih jutjuberki sam uvijek gledala kako nakon ili prije šminkanja nanose sprej za fikisanje šminke, smatrala sam da je to precijenjeno. Šta kao to čuva šminku ? Ma daj.

Jednom prilikom je AVON imao ponudu: parfem, olovka za oči i fiksator šminke. Mislila sam da je to odlična ponuda i naručila (o AVON-u kao kompanijom želim da pričam jednom prilikom posebno). 
Parfem i maskara nisu tema pa ćemo njih zanemariti, ali fiksator šminke-oduševljenje na sve teme.

Kako ja to radim ?
Našminkam se i nanesem sve što moram, nakon toga uzmem sprej i odvojim malo od lica (na bočici piše 20-25 cm), zatvorim oči i prsnem (na bočici piše 2-4 puta) pa i ja tako uradim i još dodatno fiksiram ukoliko idem negdje gdje ekstremno zna biti toplo i kada to treba da stoji pristojno i kada se vratim kući da se ne bih pronalazila u situacijama sa početka objave.


Također, ukoliko želim da na očima ima šljokice ja našminkam ono što želim mat sjenama obično, poprskam četkicu, pokupim šljokice i tapkam na kapke. Nemojte da očekujete da će držati neke baš,baš šljokice, također isti postupak možete raditi i sa sjenama koje su valjda napravljene da se razlete na sve strane (iskreno, u nekim slučajevima ne pomaže ni fiksator, već moramo prvo raditi oči pa ostatak lica). 

Bočica ima 125ml. i mislim da je to pristojna količina, a i ne troši se brzo jer je pumpica napravljena da sprej izbacuje u sitnim kapljicama. 

Moj trik: Ja kada nanesem sprej sačekam 5-6 sekundi i uzmem beauty blender te sve lagano utapkam u lice (ne, neće pokvariti sve što je ispod samo ukoliko pazite da ne razvlačite sadržaj po licu već tapkate).

Sastav: aqua,pvp,alcohol,denat,imidazolidinyl urea,disodum edta, phoshoplipidis, retinyl palamitate, trocopheryl acetate, ascorbly palmitate, beta-carotene.
Mislim da ne zatvara pore i da će se najbolje pokazati kod masne i mješovite kože. 



Cijena zna biti oko 15 KM, ja sam ga kupila u setu tako da ne znam tačno, ali AVON uvijek ima neke popuste, ponude slične onoj u kojoj sam ga i ja ulovila pa obratite pažnju.

Moja wishlista po pitanju fiksatora za šminku je: NYX Matte finish i NYX DEWY.
Iako je ovo modni blog o ovome sam morala da pišem !
Ostajte mi zdravo do sljedeće objave.


S ljubavlju, Š.

Nema komentara:

sejlaosm. Pokreće Blogger.