Šta nosimo ovu jesen ? Stil.

Stil se kreira u najranijoj fazi našeg odrastanja, mislim i odgovorno tvrdim, ili se rodiš sa osjećajem za to ili ne. Stil kakav danas poznajemo, vidimo ili u prolazu analiziramo je sve više uniformisan-zar ne ? 
Također, stil ne određuje novac ili materijalno stanje pojedinca, ali ta stavka je generalno pokretač stila. Kako ? Lako. Odemo u neku radnju i kupimo sve što ima lutka sa izloga, i eto ga obučeni "sa stilom".

Nametati modna pravila kako treba, što to i zašto to je rezanje krila svakoj osobi koja želi da iskaže svoj stil u pravom smilsu te riječi. U ovih par inspirativnih slika (na mene tako djeluju) možda će biti neka instant lekcija i spada u grupu onoga "Šta se to nosi-jesen 2015".




"Tek u jesen otkriju se boje krošanja" rekao Balašević-ja posudila da objasnim situaciju : znači boje, boje i boje, po mogućnosti : bordo (moj favorit), zemljani tonovi, malo crne, siva, maslinasto zelena...


 Kada naprave nešto tamnije od crne to ću početi nositi, uvijek elegantna možeš da izgledaš samo začiniš detaljima (šal, ogrlica ili šešir) i još par kila si mršaviji-divota od života.


Ulaganje u obuću je, očekujem da priznate, najbolje je ulaganje. Modni trend za jesen ove godine: totalno je kul imati čizme koje su iznad koljena. 
Prije par godina, ne dajte mi lagati, je to također harao i modnim pistama i ulicama. Neka trendova neka se ponavljaju jer uvijek ima kavalitetnih primjera, možda su ovi drugi učili na svojim greškama.  Ja sam lično za ovu opciju čizme do članaka, nema neke pretjerane filozofije, navučeš i put pod noge miljama ako treba daleko.


Svi oni koji me poznaju i u privatnom životu znaju za moju slavnu "Detalji su sve" i zaista jesu, detalj je važan u običnom danu (osmijeh,lijepa riječ), detalj je bitan u ljubavi (poruka, cvijet) detalji su pokretač nas kad smo djeca (mamine suze ponosa na priredbi) tako bih mogla da nabrajam do ujutro. Adekvatne primjere na slikama već vidite. Malo krativnosti, gram hrabrosti- i eto ga.

Ne namećem pravila, prezentiram samo, neka svako uzme šta kome odgovara. Ne osuđujem, samo uputim konstruktivnu kritiku, da se zna. Nisam modni guru, ali imam slobodu da pričam o tome. 

"Odjeća ne znači ništa sve dok neko ne živi u njoj.", Marc Jacobs

Ostajte mi zdravo do sljedeće objave. 
S ljubavlju, Š.

Nema komentara:

sejlaosm. Pokreće Blogger.