#1: Trik na klik - Lokne za pet minuta


Ja imam ravnu kosu i ponekad poželim da iskočim iz rutine tako da je malo uvijem u neke talase, lokne ili u fazonu- nisam ništa radila, ja se takva budim inače. Također znam da uvijek nemamo vremena za uvijanje kose raznim pomagalima, a i to nije dobro nikako za vašu kosu ukoliko neko nema fetiš prema slami na glavi.

U nedostatku vremena, želje i volje da držim ruke iznad glave sa uvijačima i četkama tražila sam razna alternativna rješenja i probala sam mnoge. Jedino što mi se pokazalo kao efikasno su lokne na trakicu. 



Korak 1: Podijelite kosu i napravite razdjeljak kako to inače radite kad vam je kosa puštena (ja ponekad to radim tačno po sredini ili na lijevu stranu jer mi se tako sviđa).

Korak 2: Uzmite trakicu i stavite na kosu (pogledaj sliku) i neka slobodno stoji na čelu dok uvijate kosu da vam ne bi "bježala". Ukoliko ste već stigle da se pitate koju trakicu- pa to može zaista biti svašta guma, grilon čarapa ili sve što vam padne na pamet.

Korak 3: Uzimajte manje ili veće dijelove kose u zavisnosti kakve želite da su vam lokne. Ukoliko uzimate manje dijelove kose lokne će biti više definisane i obrnuto, lokne će biti opuštene. 
Buduće lokne uvijajte oko trake (slika). 

Napomena: Za djevojke koje imaju gustu ili jako dugu kosu mogu je podijeliti na dva dijela pa gornji dio uvijati jednom trakom, a donji drugom. Pokušala na više glava i više je nego uspješno.

Korak 4: Nakon što ste spavali sa trakom (udobno je pravo) pronađite gdje ste vezali trakicu i odvežite je, te povucite u jednu stranu.


Ostaće vam lijepe lokne koje će izgledati kao da ste to radili satima, a zapravo se sve to može uraditi jako brzo, kada se naravno uvježbate to će biti gotovo za čas posla.
Ja nakon što pustim traku prebacim glavu naprijed i lagano prstima prođem kroz kosu i kasnije izgleda baš prirodno. Ukoliko želim da te lokne baš budu postojane onda stavim malo laka s tim da moja kosa sama po sebi je takva da se brzo uvija i dugo drži sve na mjestu kako treba.
Drugi način koji radim sa ovom frizurom je izgled poznatiji pod nazivom "greek goddess" i izgleda ovako :



Pronađite neku zanimljivu traku (u CM-u zna biti) i biće idealno za neki sastanak, rođendan ili izlazak.
Nadam se da sam vam pomogla te sačuvala vrijeme i novac. Žene same svoj majstor.

(Digitalac je u funkciji, u slučaju nedoumica pročitaj: Autumn inspiration,izgled blog i šta sad?! pa se sada nadati svačemu.) 

Kako vi radite lokne za pet minuta'?


Ostajte mi zdravo do sljedeće objave.

S ljubavlju Š.




















Nema komentara:

sejlaosm. Pokreće Blogger.