ROSEGAL // BRUSH SET REVIEWS


Možda je sebično od mene to što pišem samo šture, površne i po meni nemaštovite tekstove sa par fotografija. Kako je moj razlog što sam počela da pišem blog zauvijek iščeznuo iz života u neprovratno osjećala sam težinu savjesti kad sam shvatila da se premalo trudim. Od sad u njegovo ime pišem onako kako ste navikli od mene. Budi mi ponosan.

Uvijek me pred kraj mjeseca sačeka najviše posla jer do tad čekam da pristignu svi paketi stvari koje sam naručila. Moj vam je život ovakav postao u posljednja dva-tri mjeseca- živim, naručim, sačekam mrzovoljnog poštara, napišem objavu, naručim i nastavljam da živim.

Do sad sam na svim stranicama naručivala odjeću jer sam željela na svoj blog uvesti i modnu nit koja se prožima, ali vječiti beauty bloger u meni je naručio četkice za šminkanje (Makeup brushes set-link). 
Crno-srebrene četkice sam poručila na sajtu RoseGal za cijelih 7.08$ što je 13 KM. Ovaj set sadrži deset četkica od toga je pet za lice i pet za oči. Apsolutno sve su bile zapakovane u posebne kesice i onda zapakovane kao set, što je meni bio veliki plus. Četkice su jako mekane na dodir. Prala sam ih mojim najdražim sredstvom za pranje četkica od Ebelin-a i dlačice nisu ispadale, nisu puštale boju, lijepo su pjenile (što je meni znak da se dobro i čiste) i lijepo su se ispirale pod mlazom vode. Početne stavke dobrih četkica su zadovoljene u mom slučaju. Jedina mana  po mom mišljenju je što je drška kod četkica za lice jako kratka. Pored mat crnih četkica može se poručiti bijela i roza, ali meni mat crne izgledaju najljepše. Uz dušu rekla bih.

Četkice za lice

Pet četkica za lice od kojih su : 
  • dvije sječene koso koje bih ja koristila za konture i bronzer, 
  • jedna sječena ravno i savršeno je gusta za tečni puder,
  • jedna rezana na špic koja je meni najdraža u cijelom setu jer mogu s njom da setujem područje ispod očiju,
  • jedna pufnasta koju sam ja koristila za nanošenje rumenila i nije mi se za tu svrhu pokazala kao najbolja opcija, pa je moram istraživati dalje.
Mislim da su apsolutno sve od ovih četkica za lice iskoristive i da svaka može perfektno da radi svoj posao dok joj se pronađe prava funkcija koju može obavljati. 



Četkice za oči

U setu od pet četkica za oči nalazi se:  

  • jedna tzv. pencil brush koja mi se pokazala kao najbolja u ovoj kategoriji jer je savršeno precizna kako za nanošenje proizvod na kapak tako i ispod očiju (zbog ove i četkice za setovanje pudera ispod očiju mislim da se cijeli set isplati),
  • dvije koso rezane četkice koje savršeno pristaju u vanjski dio oka, a meni jedna od njih služi za nanošenje hajlajtera,
  • jedna ravno rezana kojoj ja nisam našla namjenu,
  • jedna četkica za blendanje koja je više nego odlična.
Mislim da jedna žena ne može da ima viška četkica za oči pogotovo ako ste bolesna zaljubljenica u šminku i ukoliko se sa istom družite svakodnevno. Kako dobrog posla nema bez dobrog materijala i alata tako je i kod šminkanja, jer dobro našminkane oči traže dosta prelaznih boja i blendanja.


Mislim da je ovaj set četkica sasvim odličan za početnike jer sadrži baš sve što je potrebno, uz ovo vam je potrebna još jedna šira četkica za puder u kamenu i još spužvica za nanošenje i blendanje pudera. Također, četkice za oči su jako dobre i mislim da bi dobro služile i onim koji se bave šminkanjem kao svojim primarnim zanimanjem.


Da li vi smatrate da su četkice osnova dobre šminke?
Koliko često perete svoje četkice?
Koja četkica za lice i oči vam je najdraža iz kolekcije?


Ostajte mi zdravo do sljedećeg čitanja i pisanja.
S ljubavlju, Š. <3





Broj komentara: 8:

  1. Jeftine su zaista :)
    Divne su ti fotografije. Da ,da četkice su osnova dobrog make up-a :D hajd nanijeti puder tečni bez četkica može ali ostalo nikako ne ide :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je cijena ovog seta prava :) hvala ti! :D

      Izbriši
  2. imam slican set, mislim da su odlicne za pocetnike. ja svoje perem svaki tjedan ili dva.

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Pocetak posta me je bas dirnuo... Ne znam kako to drugacije opisati.

    Imam ovakav set ali u bijeloj boji, i fakat mi je odlican :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh... :) Nije to tužan život, već samo dan. :)
      Drago mi je pa ti služi za najbolju stvar na svijetu - šminkanje. <3

      Izbriši
  4. Izgledaju baš da su dobre. Baš mi je potrebna takva jedna četkica! <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poruči sa sajta, nećeš se pokajati. :)
      Divan blog imaš :)))

      Izbriši

sejlaosm. Pokreće Blogger.