KAWAII BOX + GIVEAWAY


Mislim da bahata carina BiH (o čemu ne bih ni pričala) nije vidjela ljepši paket. PR Kawaii box-a mi se javila sa željom da mi pošalje jednu njihovu mjesečnu kutiju koja je obično puna igračkica, stikera, jednostavni DIY projekata i ono što je najbolje u svemu čak sam imala priliku da probam i slatkiše koje se prodaju u Japanu.
Kutija je svaki mjesec u godini sa različitim sadržajem, čak i u istom mjesecu teško će svi dobiti iste proizvode. Fora, zar ne?
Kako se Tokyo nalazi na listi gradova koje bih voljela i željela obići ova mi je kutija bila uvertira da takvo jedno mjesto koji najbolje opisuje moderno doba još više i jače zavolim. 



Kako bih vas obradovala nečim u narednoj godini Kawaii i ja pravimo nagradnu igru. Jedino što je potrebno je da se prijavite klikom na gumb.









 Rafflecopter giveaway

Prijavite se za nagradnu igru koju organizuje Kawaii firma. Firma je sama postavila uslove nagradne igre i odgovorna je za slanje Kawaii boxa. Želim vam Kawaii dan.


Ostajte mi zdravo do sljedećeg čitanja i pisanja.

S ljubavlju, Š.

Broj komentara: 11:

  1. Predobar post, mnogo mi se sviđaju slike! :d

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Sofija. Jesi se prijavila za nagradnu igru? Nadam se da jesi.

      Izbriši
  2. Prijavila sam se. Stvarčice su divne. ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Pikačuuu!! Kutija ima divan sadržaj, volela bih da dobijem jednu i vidim šta ima unutra. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  4. Preslatko!! Eh posto uzivam u diy projektima,prijavljujem se i ja :D
    A carina ko i drzava nam-lopovska.

    OdgovoriIzbriši

sejlaosm. Pokreće Blogger.