Mogućnost izbora je nemogućnost sreće?!


Kako one duge vožnje sa pogledom kroz prozor obično pokreću životne teme, one o kojima i ne razmišljamo noćima sa olovnim snovima i okruženi perjanim jastucima. Da li je mogućnost izbora nužno zlo? Šta ako budem morala birati, birati između sebe i ostalih, muškarca i muškarca...?
Neko davno je rekao da drugi izbor postoji jer prvi nije ogovarajući. Zaista, šta je to u prirodi čovjeka da traži nekog i pored svoje sreće makar nepotpune i pomalo oskrnavljene?! 
Vaganje i balansiranje nečijih mana, vrlina, dobrih strana, bijesa i psovanja kad je teško stvaraju nam mogućnost da biramo jer možda neko ne psuje osim kad se udari malim prstom noge od namještaj i možda se smije najljepše samo ako popije koju kap naiskap. Tasovi vage teški, mjerene vrijednosti velike i zauvijek tako- na jednu stranu dodaš, na drugu oduzmeš i biraš. Biraš, Kad konačno potvrdiš svoja mjerenja sa što manjim greškama stvori ti se kao neplanirano novi izbor i tako u nedogled. Biraš...
Mali mazohista i bahati mizantrop koji živi u svakom od nas truje one naše emocije i poput malog đavola na lijevom ramenu šapuće nam da gubimo one što nam se ne gube jer svakako imamo pravo da tražimo dalje. Dalje ne mora biti ni sreća ni tuga,a može biti konačno odredište ili slijepa ulica. Zapitala sam se nekim posljednjim stanicama svog putovanja da li je mogućnost izbora nemogućnost da budemo sretni? Ne znam, mislim da su svačiji i životni i kilometarski putevi prekratki da saznamo šta to zaboli sa lijeve strane da imamo, tražimo, biramo i težimo upitnom uspjehu.
Jedino što znam je da nas izbori određuju, etiketiraju nas, osude ili oslobode od samih sebe. Birala sam i bila sam izabrana. Griješila sam što blažena sa mišljenjem nisam vrištala kako birati znači nemati. Ništa, osim izbora...

Ostajte mi zdravo do sljedećeg čitanja i pisanja. Birajte pažljivo.
S ljubavlju, Š.


4 komentara:

  1. Mali mazohista i bahati mizantrop koji živi u svakom od nas truje one naše emocije i poput malog đavola na lijevom ramenu šapuće nam da gubimo one što nam se ne gube jer svakako imamo pravo da tražimo dalje.
    Odlično rečeno, napisano :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas si me bacila na razmisljanje. Ne slazem se sa zakljuckom. Ali, mozda zato sto sam ja imala srece da napravim pogresan izbor, uvidim na vrijeme i sa novom spoznajom napravim savrsenstvo od prvobitne opcije... Mada sam misljenja da je velika rijetkost imati priliku da vratis to sto si shvatila da je neprocjenjivo tek kad je bilo izgubljeno. :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Happy New Year,perfect post...
    Love,
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    OdgovoriIzbriši

sejlaosm. Pokreće Blogger.