Kako osmisliti odjevne kombinacije?



Najdraža rečenica koju volim reći sama sebi pri izboru odjeće "Šejla, ako ne možeš od tog komada napraviti tri odjevne kombinacije onda to nije prava stvar !" zaista sam sebe tako riješila velikih dilema i moram priznati bespotrebni troškova na stvari koje bi mi se samo nalazile u ormaru bez cilja i povoda. Svakako, trendovi su ti koji nam nameću ideje, ali sam isključivo protiv slijepog praćenja jer ja znam da mi nikad i nikad neće stajati haljine koje prate liniju tijela, ma koliko one bile popularne.



Ono što sam ja naučila kod izbora i načina oblačenje je sljedeće i najvažnije:

  • TRENDOVI SU INSPIRACIJA, NE PRAVI PUT !
Sva mudrost prethodno napisanog je u rečenici iznad. Kad se osvrnete oko sebe bombarduju nas sa raznim "eh, to je sad IN", ali mi kao pojedinac moramo naći ono što nama pristaje i pronađemo sebe u moru pliša, čipke, mrežastih čarapa do pola stomaka i izaberemo samo ono najbolje za nas.

Trikovi koje ja koristim za osmisliti svoj izgled za taj ili sljedeći dan su jako jednostavni, ali pomažu da uvijek izgledate lijepo i profinjeno sa svim potrebnim detaljima.


  • Uvijek sve spremi uvečer ukoliko ideš rano, tako ćeš i u 6h ujutro izgledati jako lijepo.
  • Detalji su najvažniji.
  • Inspiraciju pronađi na Instagram-u ili Pinterest-u.
  • Lični stil je ključ.
  • Basic komadi )kao što su košulje i kožne jakne) su najvažniji komadi odjeće.
  • Manje je više.
  • Fotkaj unaprijed kombinacije tkz. odjevne kapsule.





Ove odjevne kapsule sam spremila za toplije dane, jedino što uvijek naknadno dodam su cipele i torba, ali je bit priče spreman i uveliko sam sebi olakšala muke. Biće da sam ja jedna od onih žena koje uvijek znaju šta će obući.

Odjeću sa fotografija možete pronaći na sljedećima linkovima (Zaful i Rosegal):



Kožna jakna: https://goo.gl/F2TWaE




Ostajete mi zdravo do sljedećeg čitanja i pisanja.
S ljubavlju, Š. <3



4 komentara:

  1. Divan post, mislim da će mi baš pomoći u budućem biranju kombinacija. Btw ove kombinacije koje si ti prikazala su predivne *o*

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  2. Šejla draga, totalno si me odusevila ovim postom. Osim sto je jako zanimljiv, vrlo je koristan i poucan. Hvala ti na divnims avetima i preporukama, uzivala sam citajuci.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow. They sound so great. I should give them a try. Thanks for sharing. You will like to see more fashion from here.

    OdgovoriIzbriši

sejlaosm. Pokreće Blogger.